Wookiee Clan
Belépés Kashyyyk légterébe
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
A városunk
 
Vukik száma a Kashyyykon
Indulás: 2005-05-27
 
Bemutatkozás

Üdv Kashyyykon ifjú vuki (kérlek ezt elöbb olvasd el aztán cselekedj) Üdvözöllek az oldalamon ifjú vuki jelölt, itt mindent megtudhattok amit akartok a vukikról. De van chat is ha akarnátok dumálni más vuki testvérekkel.Nagyon kérlek ide ilyen nevekkel pl.Hülyegyerek114-el ne regisztráljatok ehez az oldalhoz illö nevet vagy saját nevet válasszatok előre is kösz. Ha szeretnétek a mi kis közösségünkhöz tartozni csak annyit kell tenned, hogy regisztrálj. Néhány képért elnézést kérek mert valamelyikat csak internet explorer rakja be a másikat mozilla. A vuki multimédiát csak regisztrált vuki használhatja. A hábórúról a menübe olvashatsz. Mivel a Birodalom elrabolta a legtöbb vukit a Kashyyykról ezért kevés vuki maradt a bolygón. Az oldal célja újra benépesíteni Kashyyyk erdeit. Ha már beléptél az oldalra már avval is segíttettél, a bolygó újra népesítésében. Előre is kösz. Vendég könyvebe hülységet ne írjatok. Ha saját képet szeretnél látni a Galériában az e-mail cimemre küldjétek.(majd berakom)

Lord Chewbacca

 
Menü
 
Kép rólam
Lord Chewbacca
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Chewbacca legyen veled
 
Szavazás
Kik a jobb fejek a Vukik(Wookiee-k) vagy a jawák

vukik
Wookiee-k
egyértelmű, hogy a vukik
Bálint ne kérdezz ilyen nehezet
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazz
Milyen az oldal?

Istenkirálycsászár
király
nem rosz
elmegy
csuri
sz-ar
Szarfossgagyi
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Ggggggggrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!
 
Szavazz
Tényleg a Kashyyyk a legkingebb bolygó???

igen
ígen
igenn
simán
jah
természetesen
aha
nyilván
persze
Bálint ne kérdezz ilyen nehezet
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Knights of the Old Republic

Knights of the Old Republic

  2005.05.30. 16:02

Itt olvashatsz végigjátszás

ENDAR SPIRE: Arra ébredsz, hogy a hajót, amin szolgálsz, megtámadták és egy köztársasági katona, Trask tájékoztat pontosabban a helyzetr?l. Megkér, hogy vedd magadhoz a felszerelésed. Vedd ki a szobában lév? ládából a tárgyaidat és helyezd fel ?ket a karakteredre. Ezután ismét beszélj Traskkal, aki ezután csatlakozik hozzád. A folyosóra kilépve egy videó üzenet fogad. Egy bizonyos Carth Onasi üzent, aki Trask szerint a Köztársaság egyik legjobb harcosa. Mivel Carth szerint a helyzet nem túl rózsás, Trask jobbnak látja ha siettek. Miután Traskkal kinyitottad a lezárt ajtót, rögtön bele is csöppensz egy kisebb t?zharcba. Továbbhaladva szemtanúja lehetsz a Sith fanatizmusának, ugyanis látod, amint egy katonájuk feláldozza egy társát, hogy megölhessen két ellenséget. A hullák és a robot melletti roncshalmaz kifosztása után tanúja lehetsz amint egy Jedi derekasan küzd egy Sith lovag ellen. Sajnos a Jedi sem éli túl a találkozást, úgyhogy ? nem lesz túl nagy segítség. Miel?tt a hídra lépnétek Trask szól, hogy jobban teszed, ha közelharci fegyvert veszel magadhoz, mert a híd sz?k helyiség és öngyilkosság ilyen körülmények között távolsági fegyvereket használni. Sajnos Bastila már nincs a hídon, úgyhogy máshol kell folytatni a keresést. Miután szintet léptél és tovább indultál, örökre búcsút kell venni Trasktól, mert feláldozza magát egy sötét Jedinek, hogy te eljuthass a ment?kapszulákhoz. Az ajtón átlépve újabb üzenetet kapsz Carthtól, aki elmondja, hogy Bastila kapszulája elhagyta a hajót. Csak ti ketten maradtatok a fedélzeten. Kisebb harcok árán eljuthatsz egy szobába, ahol egy droid és egy konzol található. Érdemesebb a droidot megjavítani, mert a játék során a Computer Spike-oknak nagyobb hasznát veszed. Miután a szomszéd szobában lév? Sithek meghaltak és átkutattad a hulláikat (mindenképpen ejtsd meg, mert a tisztnél van egy kard ami jó szolgálatot tesz a játék elején) továbbindulhatsz, ahol végre személyesen is találkozol Carthal. Szállj be a ment?kapszulába és hagyd el a halálraítélt hajót... Taris Furcsa álmod volt a zuhanás után. Egy n? (valószín?leg Bastila, de ezt még nem lehet pontosan tudni) egy sötét Jedivel küzd és le is gy?zi. Ébredés után Carthal beszélgethetsz, aki elmondja, hogy miként mentett ki a kapszula roncsai közül. Megállapodtok, hogy meg kell keresni Bastilát aki, mint kiderült, egy Jedi. Miután elhagytátok a búvóhelyetek, egy kisebb jelenetnek lesztek tanúi. A Sithek legyilkolása után hagyjátok el a lakógy?r?t és menjetek el a város északi részébe. Ott fel az ottani apartmanokhoz, ahol egy Sith jár?r egy idegent kérdezget. Bizonyos Sith egyenruhák kerülnek szóba. Miután meggy?zted a Sitheket, hogy nem szép dolog zaklatni olyasvalakit, aki nem tud semmit, beszélgetve az idegennel rájössz, hogy tényleg voltak nála Sith ruhák. Mivel egyet se hajlandó odaadni, kénytelen vagy a most legyilkolt jár?r tagjairól lehúzni azt. Vedd magadra a szerzeményed és az északi városrészben keresd meg a liftet ami a Lower Citybe vezet. Mivel egyenruhát viselsz, az ?r azt hiszi, hogy egy újabb jár?r indul le és beenged. Odalent tanúja lehetsz az ottani bandaháború egyik jelenetének. Az elágazásnál fordulj balra és beszélj a Hidden Bek bázis ?rével. Gy?zd meg, hogy fontos beszéded van a f?nökkel. Ha bejutottál és beszédbe elegyedtél Gadonnal, megtudhatod, hogy Bastilát elfogták a rivális banda tagjai és rabszolgává tették. Az egyetlen módja, hogy megmenthesd az az, hogy megnyered a Swoop bajnokságot, mivel a Vulkarok ?t ajánlották fel, mint díjat a gy?ztesnek. Gadon felajánlja, hogy szponzorál mint a saját bajnokát a versenyen, ha visszaszerzed neki a Swoop Bike számára kifejlesztett gyorsító hajtóm?vet, amit a Vulkarok elloptak. Az egyetlen személy aki ebben segíthet, az Mission Vao, mivel ? tud bejuttatni a Vulkarok bázisára. Legutóbb a talajszinten látták, úgyhogy oda kell lejutni. Gadon megfelel? engedélyeket adhat a Sith egyenruhákért cserébe, ezért érdemes odaadni neki, mert csak a ruhával nem juthatsz le, mindenképpen szükségd lesz papirokra. Ha ezzel megvagy, keresd meg a lejáratot, amit szintén egySith ?riz, de vele se lesz gond, a megfelel? okmányok birtokában. Odalent a kapunál belátásod szerint segjthetsz egy kint rekedt Outcast-on majd, hagyd el a kitaszítottak települését és szinte azonnal össze is futsz Missionnel, aki egy Twi'lek tolvajlány. Mivel legjobb barátját, Zalbaart a vukit elrabolták a Gamorreaiak és a csatornába hurcolták, megegyeztek, hogy ha kiszabadítod Zaalbart, akkor ? bejuttat a Vulkar bázisra. Ezután Mission csatlakozik csapatodhoz. Zaalbart a csatornában ?rzik és a bázis bejárata is itt található. A csatorna lejáratát legkönnyebben úgy találod meg, ha a kaputól elindulsz észak-nyugatra és egy kisebb k?rakás mellett meg is találod. A csatornában nem lesz nehéz kiszabadítani Zaalbart, csak néhány Gamorreai harcost kell legy?zni. Miután végeztél az ?rökkel és a f?nökükkel, Mission kinyitja a Zaalbart ?rz? ajtót. A vuki az életét köszönheti neked, éppen ezért örökké tartó hála f?zi most már hozzád (a csapatod tagja lett). Ezek után nincs más dolgod, mint Missionel elmenni a Vulkar bázis bejáratához (könnyen felismerhet? a fényes lila er?térr?l) és deaktiválni azt. A csatorna következ? szekciójában az egyetlen problémát egy rancor jelenti. Szerencsére van egy egyszer? módja a legy?zésének. A levágott kézb?l szedd ki az illatanyagot, és rakj a hullahallomba el?ször egy gránátot, majd az egyik ampullát. A rancor gyorsan kiszenved. Folytasd az utadat és a két ?r legy?rése után el is érsz a Vulkarok bázisára. A f?bejárat termébe érve Mission segítségével terheld túl a barakk vezetékét, ezzel is megkönnyítve a dolgod. Odabent már csak meg kell ölnöd az esetlegesen életben maradt Vulkarokat és felszedni a halottaktól a belép?kártyát a garázsba. Menj vissza a bejárat közelében lév?, terminállal ellátott ajtóhoz és a zsákmányolt kártyával hatástalanítsd az ágyúkat. A garázsban keresd meg a Vulkarok f?nökének hadnagyát, és test?rgárdájával együtt égezz velük. Vedd fel a szoba végében lév? hajtóm?vet és a bázis fels?bb szintjén lév? f?bejáraton egyenesen a Lower Citybe jutsz. Vidd el a gyorsítót Gadonnak a Bek bázisra, mire ? szavához h?en benevez a Swoop versenyre. Az egyetlen gond, hogy a prototípus még instabil és 5-6 menet után túlmelegszik és felrobbanhat. Ha készen állsz egy menetre, menj az asztal mögött álló duroshoz és már indulhatsz is. A verseny nem nehéz, szóval itt nem lehet gond, csak a megfelel? váltásokra és a boosterek eltalálására kell figyelni. A verseny megnyerése után Brejik, a Vulkarok f?nöke, megpróbálja visszavonni az ajánlatát és magának megtartani Bastilát, de a fogolynak van ehhez egy-két szava. Brejik legy?zése után beszélj Bastilával és vidd el ?t Carthoz. A búvóhelyen megállapodtok, hogy ideje elkezdeni megtervezni a szökési tervet, hogy elhagyhassátok a bolygót. Erre rögtön meg is jön a megfelel? alkalom, amint kiléptek a szobából, mert egy Twi'lek jön egy üzenettel, hogy egy bizonyos Canderous akar veled találkozni és a kantinban vár. Menj el oda és beszélj vele. Mandalori barátunk megkér, hogy juss be a Sith katonai bázisra, mert ott ?rzik a bolygóról való felszálláshoz szükséges kódokat. Ehhez szükséged lesz egy speciális droidra, amit az Upper City északi részén vehetsz meg a droid üzletben (ha nincs pénzed, akkor ha gonosz karid van, akkor egyszer?en fenyegesd meg, vagy menj el verekedni az arénába, eddigre biztosan elég magas szint? vagy hozzá ). Miután a droid csatlakozott a partihoz, vidd el a katonai bázis bejáratához, ahol magától kinyitja az ajtót és menj be. A bázis mélyén találkozol egy sötét Jedi tanítvánnyal (tulajdonképpen Taris kormányzója) akinek a hulláján meg is találod a szükséges kódokat. Vidd el Canderousnak aki a Lower City kantinjában vár. Ha beszélsz vele, onnan már nincs visszaút, szóval miel?tt megejted, mindenképpen fejezz be minden hátra maradt küldetést! A beszélgetés után elindultok Davik, a helyi "keresztapa" f?hadiszállására. Id?közben egy videó bejátszás tudósít róla, hogy a Sith a bolygó teljes lebombázására készül, mert Malak nagyúr nem akarja megkockáztatni, hogy Bastila esetleg élve elmenekül. Davik a bázisán tartott körtúra után magatokra hagy az immár a csapatodhoz tartozó Canderoussal és a magaddal hozott másik társaddal a szobátokban. Az épületben keresd meg a kínzókamrát és szabadítsd ki Davik hajójának, az Ebon Hawk régi pilótáját, aki hálából elmondja a hajót véd? rendszer kódját. Az egyik terminálon hatástalanítsd azt és menj be a hangárba. Ott gy?zd le a Calo Nord nev? fejvadászt. Vedd magadhoz Davik függ?ségeit és szállj be a hajóba. A Sith blokád vadászokat küld utánatok, de könnyedén kil?het?ek. Bastila javaslatára a Dantooinera menekültök, az ottani Jedi enklávé f?hadiszállására... DANTOOIN: Miután leszálltatok a bolygóra Bastila elmondja, hogy nagyvonalakban beszámolt a Jedi tanácsnak a történtekkel kapcsolatban és beszélni kívánnak veled. Kövesd Bastilát és menj be a tanácsterembe. Ott rövid beszélgetés után megtudod, hogy er?-érzékeny vagy, vagyis Jedi lehet bel?led. Mivel a te eseted speciális, tekintve, hogy feln?tt vagy, a tanácsnak hosszan meg kell tárgyalnia a fejleményeket, hogy elfgadnak-e tantványnak. Visszaküldenek a hajóra Bastilával együtt, mondván, hogy majd reggel hivatnak. Azonban este furcsa álmod volt. Két Jedi, valószín?leg Revan, a volt Sötét Nagyúr és tanítványa, Malak egy különös rom belsejében voltak és Malak egy bizonyos Star Forge-ról beszélt mesterének. Másnap reggel Carthal találkozol a hajó el?tt, aki elmondja, hogy Bastila és a tanács a nagyteremben vár. Indulj hát és a legjobb belátásod szerint válaszolj a kérdéseikre. A tanács megegyezésre jutott, hogy kitanítanak téged az Er? nemes tudományára. A tanulmányaid befejeztével három próbát kell kiállnod. Az els? a Jedi kód memorizálása. Beszélj Vandar mesterrel a kódról, aki elmondja a Jedik morális szabályait. Ezt pontosan vissza kell mondanod Zhar mesternek, aki a gyakorlóteremben vár rád. Ezután a Jedi rendben betöltött feladatod meghatározása következik. Ennek eldöntésében Dorak mester tud segíteni. Miel?tt meghozod a döntésed, nézd át a terminált Zhar mester mellett, hogy tisztán láss ennél a rendkívül fontos választásnál. A Guardianok a Jedi rend harcosai, a Counselorok a békés megoldások keres?i, a Sentinelek az igazság védelmez?i. Ett?l a választástól fog függni a kezd? fénykardod színe. A Guardiané kék, a Sentinelé sárga és a Counseloroké zöld. Miután megkaptad a kristályodat menj vissza a gyakorlóterembe és beszélj újra a mestereddel. A szerel?asztalnál megjelenik el?tted a fénykard fejleszt? képerny?je, de mivel még nincs nálad másfajta kristály, nem sok mindent tehetsz itt. Az utolsó feladatod egy rom megtisztítása a sötét aurától, ami körülveszi. Erre a küldetésre már vihetsz magaddal társakat. A rom a Grove nev? területen van. Ott egy Juhani nev? Cathar n?vel találkozol. Rövid küzdelem után elismeri, hogy legy?zted és megkér, hogy öld meg. Azonban te ne tedd ezt meg, inkább vedd rá, hogy térjen vissza a rendhez. Ezzel egy új társat fogsz szerezni a kés?bbiekben, aki remek harcos. A tanácshoz visszatérve meg is kapod az új megbízatást. Az álmodban látott romot kell felkutatnod Bastilával és kiderítened, hogy mit keresett ott Revan és Malak. Maga a rom ugyanazon a területen van, mint maga a Jedi f?hadiszállás, szóval nehéz eltéveszteni. Odabent egy ?srégi, de még m?köd? droid fogad titeket, ami pár érthetetlen nyelvet végigpróbálva végül Selkath nyelven szólal meg, amit már ti is megértetek. Elmondása szerint bizonyítanotok kell, hogy érdemesek vagytok a tudásra, amit ?riz. Ezt a két oldalsó ajtón átlépve tehetitek meg. Mindkét ajtó mögött egy-egy igen kemény robot ellenfél vár és egy konzol. Mindkett? konzollal szót kell érteni, majd az egyiknél az életadó, a másiknál a haláladó bolygókat kell beazonosítani (Life: Oceanic, Arboreal, Grassland. Death: Volcanic, Barren, Desert). Ezután átléphettek a középs? ajtón és egy furcsa szerkezetet találtok. Leginkább egy Csillagtérképre hasonlít. Még nem árulja el a Star Forge pontos helyzetét, azonban megjelöl négy bolygót: Kashyyyk, Manaan, Tatooine, Korriban. Ezek a világok nyilván több támponttal szolgálhatnak a keresésben. Visszatérve a Jedi mesterekhez elküldenek egy küldetésre, hogy találjátok meg a további Csillagtérképeket és ezáltal a Star Forge-ot. Ha nem ölted meg Juhanit, akkor melléd adják mint útitársat (csatlakozik a csapatodhoz). A hajó pilótafülkéjébe visszatérve megtalálod a hajókomputerbe táplálva a bolygók helyzetét. Válaszd ki a neked tetsz? bolygót és élvezd az utazást... TATOOIN A landolási díj kifizetése (vagy elbliccelése) után menj a város Czerka irodájába vadászati engedélyt szerezni. Ott egy Duros próbál valamit megmagyarázni a helyi képvisel?nek, de ? nem is hallgat rá. Miután elment gy?zd meg a n?t, hogy adjon neked is egy engedélyt, amit meg is kapsz, ha megígéred, hogy megszünteted a buckalakók támadásait a bányászok ellen. Az irodából kilépve az el?bbi Duros téged is megpróbál meggy?zni, hogy a buckalakók társadalma sokkal összetettebb és alapjába véve képesek ?k is baráti viszony kialakítására. Azonban mivel a nyelvük majdnem megfejthetetlen, kénytelen leszel egy speciális protokol droidot magaddal vinni. ?t a helyi droid üzletben meg is veheted. Odafelé menet három sötét Jedi állja utadat, akik a fejedre kit?zött vérdíjra áhítoznak. Az üzletben meg is találod a kérdéses robotot, név szerint HK-47-et. Az üzlet tulajdonosa hajlandó levinni az árat 2500 creditre, de nem hajlandó kielégít? választ adni rá, hogy miért akar ilyen gyorsan túladni rajta. Beszélj HKval és ezután csatlakozik a csapatodhoz, de még ne vedd be az aktuális partiba. Beszélj a város kapujának ?rével, aki az engedélyed megtekintése után kienged a sivatagba. Itt gyakran lehet véletlenszer? buckalakó támadásra számítani, szóval ne hozz magaddal gyengébb társakat. A bányagép mögötti nagyobb buckalakó csoport kiirtása után vegyél magadhoz pár kosztümöt (vérdíj fejében a gaffti rudakat is) és öltöztesd fel a csapat tagjait. Menj át a buckalakók területére és állj meg közvetlenül a tábor bejáratánál. Az egyik kevésbé szükséges társadat váltsd le HKval a térképen található Party Selection menüpont alatt és gyorsan menj be a kapun. Odabent HK tolmácsolásával gy?zd meg a f?nököt, hogy békések a szándékaitok és szeretnéd, ha abbahagynák a támadásokat a bányászok ellen. Hajlandó is megtenni, feltéve, hogy hozol neki két vízlepárlót. Ezután kitesznek bennetek a tábor elé. A Czekra irodában beszélj a Rodiannal és vedd meg t?le a kért eszközöket. Ezt vidd vissza a f?nöknek, aki ezután már hajlandó csökkenteni a támadások számát és hálájának jeléül neked adja a a saját gaffti botját és a keleti d?ne tengerhez vezet? út térképét. Menj el oda és beszélj Komaddal aki épp Krayt sárkányra vadászik. Megkér, hogy Bantha Fodderrel csalogass ide pár banthát, mivel azok a sárkány kedvenc eledele. Ha van nálad Bantha Foder, menj oda a nagy állatokhoz és kezd el csalogatni ?ket a barlanghoz. A megharagított buckalakók legy?zése után vidd el a banthákat és beszélj Komaddal. Mond neki, hogy készen állsz és végignézheted, amint a hatalmas jószág kiszenved az aknák robbanásaitól. A barlang mélyén ott vár rád a jól megérdemelt Csillagtérkép. A városban add oda a zsákmányolt Gaffti botokat a képvisel?nek és már indulhatsz is... KORRIBAN Sihek bolygójára leszállva menj el az akadémia bejáratához. Ott beszélgess el az ?rrel és kérdezd ki azzal kapcsolatban, hogy te hogyan lehetnél Sith. Azt mondja, hogy szükséged lesz egy medálra. Ezután a városban két lehet?séged is van megszerezni ezt. A Sith bandát és/vagy az önelégült tanulót legy?zve szerezz egyet és vidd el a bárba Yuthurának, aki ezután bevisz az akadémiára. Odabent az eligazítás után beszélgess Yuthurával és kérdezz t?le a Sith kód felöl. Miután elmondta beszélj Uthar mesterrel és mond fel neki amit Yuthura megtanított. Ha gondolod akkor mond el neki, hogy Yuthura mit tervez ellene az utolsó próbán vagy tartsd meg magadnak. Most következik a bolygó lényegi része, a presztizsszerzés. Ezt többféle módon megteheted, amik a következ?k: -Mandalori Fogoly Kikérdezése Az akadémián találhatod a vallatószobát. Ott kikérdezhetsz egy Mandalori foglyot, hogy hová rejtette a lopott fegyverszállítmányt. Ha megvan akkor mondd el Utharnak. -Szökött Diákok A Sötét Urak Völgye felé vezet? kanyonban találsz egy barlangot és benne három szökött Sith diákot. Vagy megölöd ?ket, vagy megölöd a barlang hídját örz? Terentateket és ezzel is el?segítve a diákok menekülését. Akárhogyan is, újságold el Utharnak a fejleményeket. -Marka Ragnos Sírja A Völgyben található a sír és egy meghibásodott fejvadász droid fészkelte be magát oda, aki harci droidok építgetésével múlatja az id?t. Vagy egyszer?en minden egyes robotot lemészárolsz és elpusztítod a hibás egységet is, vagy pedig a f? karakteredre raksz egy Sound Dampening nev? övet (a Czerka árustól vehetsz is egyet a városban) és úgy lépsz be a sírboltba. Ezután a fejvadász droid már szóba áll veled, mert mint kiderült a hangprocesszora volt túl érzékenyre állítva, de mivel az érzelem-mátrixa túlfejl?dött, megcsömörlött önmagával és inkább ide bújt, hogy ne kelljen embereket ölnie. Ezután megkér, hogy segíts neki lekapcsolni a fejvadászprotokollt a programozásában. Megfelel? sorrendben kell lekapcsolni a megfelel? rendszereket, különben neked támad. Sorrendben (rövidítve): Combat, Motor, Sensory, Memory, Cognitive, Emotional, Creative, Core. Ezután választhatsz, hogy vagy elindítod az önmegsemmisítést, vagy pedig szavadhoz h?en törlöd a programozást és a segítség fejében elég er?s droid alkatrészeket kapsz t?le. Bárhogyan is, ismertesd Utharral a fejleményeket. -Ajunta Pal Sírja A völgyben található a sírbolt. Odabent találsz egy hidat és rajta egy oszlopot. Rakj bele egy gránátot, ami eltünteti az akadályt, de felébreszti az ?rdroidokat. Vagy l?fegyverekkel és er?vel legy?zöd ?ket, vagy meghúzod a kart a híd túloldalán. A sírkamrában Vedd ki a három kardot a szarkofágból, erre megjelenik Ajunta Pal szelleme és elmondja, hogy ha ki akarod vinni a kardot a sírból, akkor helyezd el a megfelel?t a szoba hátszó részében lév? szoborra. A megfelel? az az els? (Notched Steel). Ekor meggy?zheted, hogy térjen vissza a jó oldalra, hogy a szenvedése véget érjen, esetleg megölheted, ha túl sokat kérdezgeted a féltett titkairól, vagypedig hagyhatod szegényt békében nyugodni. A kijáratnál az egyik Sith diák vár és a kardot követeli rajtad. Vagy odaadod neki az igazit, vagy az egyik hamisat, esetléeg meg is ölheted (nem jár egyikért se Dark pont). -Tulak Hord Sírja Odabent rövid harcok után egy ?rült mesterrel hoz össze a balszerencse. Egy próbát kell kiállni Mekel társaságában (egy másik Sith diák). A mester feltezs pár kérdést és jó Sith módjára kell felelni rájuk. Ha jó oldalt akarod fejleszeni, akkor maximum három kérdésre felelj pontosan, hogy Mekel életben maradjon. Ha Mekel és te is élsz, akkor Mekel életer?szívással meglepi a mestert és együttes er?vel legy?zhetitek. Ha gondolod térítsd át Mekelt a jó oldalra. Ezek után vidd el a mester adattábláját Utharnak. -Lashowe Segítése Az akadémián segjtséget nyújthatsz Lashowenak, aki szintén Sith diák. Miután megegyeztetek, a völgyben talákozhatsz vele. A Tuk'ata anya legy?zése után Lashowe megtalálja a keresett tárgyat (egy holocron). Ezt Utharnak kell odaadni. Ezek után elegend? presztizs gy?lt össze, hogy te legyél a nyertes ebben az évben és te állhatod ki végs? próbát. A sírban két feladatod van: megkeresni a Csillagtérképet (micsoda vélelten) és megszerezni egy Sith fénykardot. Az elágazásnál fordulj jobbra és a két Terentatek legy?zése után (egyszerre csak egy lénnyel szállj szembe, mert nehezek) szerezd meg a két speciális gránátot az oszlopokból. Térj vissza az elágazáshoz és itt most forsdulj jobbra. Egy savmedencéhez érsz, amibe dobd bele a jég-gránátot. Tekintsd meg a térképet és a szoborból szedd ki a fénykardot. A befagyott saf edencénél már vár Uthar és Yuthura. Itt választhatsz, hogy ki mellett állsz ki, de ha mind a két Sith meghal, akkor az akadémiába visszatérve mindenkit meg kell ölnd (ha bármelyikük életben marad, akkor békében távozhatsz). Mivel minden a kezedben van, akár indulhatsz is tovább... MANAAN Miután a hajóddal bedokkoltál a kiköt?be, a hangár el?tt láthatod amint egy köztársaági katona vitatkozik egy Sith tiszttel. Egyértelm?, hogy a Sith provokálja a köztársaságit, de ? nem enged a haragnak. T?le tudhatod meg, hogy Manaanon törvény tilt mindennem? er?szakot és akit akárcsak egy félkezes pofonon kapnak, szigorú börtönbüntetést kap, gyilkosság esetén halálra is ítélhetik a delikvenst. A bolygó másik különlegessége, hogy csak itt termelik a galaxis legértékesebb gyógyszerét, a koltót. Mivel Manaan nem tagja egyik nagyhatalomnak se és mindenkinek szüksége van a nélkülözhetetlen anyagra, egyik fél se próbálkozott még a bolygó meghódításával. A fenti törvények miatt pedig mindkét birodalom jelen lehet, de nem emelhetnek kezet egymásra, különben kitilthatják ?ket onnan, ezzel is elvágva a kolto utánpótlást. A kiterjedt biztonsági hálózat, ?rszemdroidok és kamerák szavatolják ezt a törékeny békét. A katona megemlíti, hogy ha valamire szükséged van, akkor érdekl?dj a köztársasági nagykövetségen. Ott a nagykövetnél érdekl?dj a Csillagtérképr?l, mire ? csak egy szivesség fejében hajlandó elárulni bárminem? információt azzal kapcsolatban. A Sith nagykövetségen ?riznek egy kutatódroidot, ami értékes adatokat tartalmaz. Három bejutási lehet?ség kínálkozik. Az egyik egy Sith fogoly kikérdezése, aki elárulhatja a bázisra való bejutáshoz szükséges kódot. A másik egy zsákmányolt Sith biztonsági kártya feltörése lenne, amit a számítógépszobában tehetsz meg. A harmadik a Sith hangár megtámadása. Bárhogyanis, de miel?tt bemennél a bázisra, mindenképpen érdemes elmenni a város bárjába (a f?tért?l nyugatra). Ott beszélgess el azzal a Selkathal, aki eltünt fiatalok után kutat. Igérd meg neki, hogy segítesz. Ezután elmehetsz a bázisra és ott szedd fel a szerel?szobában a szondárol az adatokat, madj ha van elés Computer Spikeod, deaktiváld a lila er?teret a két harci droid mellett (ha nincs akkor sajnos a víznyomás-kamrákkal kell szöszmötölni). Odaát találhatod a kiképz?központot, ahhol a Sithek er?érzékeny fiatal Selkathokat képeznek sötét Jedivé. Az orvosi szobában láthatsz pár halálra kínzott Selkathot, és az egyikükt?l halála el?tt kapsz egy kis zsetont. Ezt mutasd meg a többi hitetlenked? fiatalnak és gy?zd meg ?ket, hogy menjenek el innen. Ha sikerült, akkor már nincs más hátra, mint legy?zni a mestert, aki tanítgatta a Selkathokat és a háta mögötti szoba ládájábol kivenni a terhel? bizonyítékot. Ezután hagyd el a bázist és láthatod, hogy azonal letartóztatnak, mert a biztonsági hangérzékel?k lövéseket regisztráltak a bázis belsejéböl. Mivel egyedül te jöttél ki élve, elég egyértelm? a helyzet. A tárgyláson bocsásd el a véd?det és magad védelmére hozd fel az eltünt selkathokat és bizonyítékként mutasd meg a zsákmányolt adattáblát. Ezután felmentenek és a tárgyalásnak vége. A szonda adatait vidd el a köztársaági nagykövetnek, aki ezután beszámol róla, hogy a kérdéses Csillagtérképet megtalálták a vízalatti kutató és kitermel? állomáson, amit titokban üzemeltetnek a manaani kormánnyal. A hátsó, eddig zárt teremben találsz egy tengeralattjárót, amit használva le is jutsz az állomásra. Ott el?ször keresd meg a búvárfelszerelést és egy szónikus berendezést. Ezután az egyik légzsilipen kilépve hamarosan egy túlél?re találsz aki kivezet a szabadba, ahhol elragadja egy Firaxa cápa. Az egyetlen védelem ellenük az a bizonyos szónikus berendezés, amit a jobb-alsó sarokban aktiválhasz. Odakint indulj el balra és menj be az egyik légzsilipen. Odabent két további túlél? fogad, de túlságosan paranóiásak lennek és megpróbálnak megölni azzal, hogy kiszivattyúzzák a leveg?t a kamrából. Verd szét az er?teret, és nyugtasd le ?ket. Azt mondják, hogy a kitermelés felébresztett egy hatalmas Firaxa bestiát ami teljesen megörjítette a Selkath munkásokat, akik most mindenre támadnak. Két lehet?ség van a megfékezésére. Vagy mérget fecskendezel a sz?r?berendezésbe, vagy valamilyen módon felrobbantod a szüretel?berendezést. Mindenképpen a robbantást ajánlom, mert akkor nem zárnak ki a városból örökre. Ismét hagyd el a hátuk mögött lév? zsilipen az építményt és menj el a kolto kitermel? konzolhoz. Itt választhatsz, hogy vagy megmérgezed a szörnyet (örökre kizárnak a városból), vagy felrobbantod a berendezést (logikai feladvány, de maradhatsz a városban). Miután a szörny ártalmatlanná téve, menj át a hídon és nézd meg a Csillagtérképet. Visszaúton a jobboldali zsilipen átlépve a kezd?épületben találod magad. Menj vissza a tengeralattjáróhoz és menj a felszínre. Ott mond el a nagykövetnek a fejleményeket. Az épületb?l kilépve azonnal le is tartóztatnak. Itt annak megfele?en hozz fel mentségeket ahogyan odalent elhárítottad a hatalmas Firaxa bestiát. Ha nem tagadtak ki a városból akkor el is mehetsz a bárba, hogy megnyugtasd az aggó ó Selkathot, hogy az eltünt fiatalokat megtaláltad és biztonságban vannak. Akár indulhatsz is a következ? bolygóra... LEVIATHAN Útban a következ? bolygóra váratlan esemény történik. A hipertérb?l kilépve váratlanul megtámadja a hajót egy Sith csatahajó. egyedül Carth ismeri fel, mivel ez a hajó a Leviathan, Saul Karath hajója, aki egykori mentora volt, most a Köztársaság elárulója. Amíg a hajót vonósugárral bevontatják, el kell döntened, hogy ki legyen az akit majd a többiekt?l elzárnak és akinek meg kell mentenie a csapatot. Én leginkább Jolee-t ajánlom (ha már a csapatod tagja), mivel ? egy Jedi és könyebben túljut az ?rségen. Itt most az ? szemszögéb?l írom le a megoldást. Miután hajódat bevontatták és a csapat tagjait bezárták (Joleet külön cellába), Karath admirális maga jön, hogy kivallassa a rabokat. Abszolút rád van bízva, hogy mit árulsz el az admirálisnak, nincs túl sok jelent?sége, de egy jó érzés? Jedi nem árulja el a társait. Ezek után megkapod Jolee feletti irányítást. Beszélgess el a szemközti cellában raboskodó Rodiannal, aki egy Ice-Breakert ajánl fel, ha kiszabadítod. Mikor a folyosón lév? ?r nem figyel, rohanj át a ládákhoz és vedd magadhoz az ott található fegyvereket. Verd szét a Rodian cellájának er?terét és vedd át az Ice-Breakert (ezentúl végtelen számú Computer Spike áll rendelkezésedre, ha Jolee-val próbálsz feltörni egy konzolt a hajón). Öld meg az ört és menj fel a folyosón a börtöncellák irányába. A szoba közepén lév? konzolon nyisd ki a cellák ajtajait. Ezek után visszakapod a karaktered irányítását. Carth és Bastila társaságában fel kell jutnotok a hídra, hogy kinyissátok a hangár ajtajait. Menjetek el a lifthez és menjetek a híd szintjére. Ott keresd meg a fegyverraktárat és vedd magadhoz az ?rruhákat. Mivel a hídra vezet? ajtó zárva van, kénytelen leszel másik utat választani. A légzsilipeken kijutva sétálj át. A hídon Karath admirális vár. Legy?zése után utolsó szavaival odasúg valamit Carthnak, akit az elhangzottak nagyon érzékenyen érintenek és Bastilán követel magyarázatot valamire. Nincs id? mindent megvitatni, ezért a híd konzolján nyisd ki a hangár ajtajait, majd irány a lift (immár rövidebb úton). A hangárszinten rövidebb harcok után maga Malak nagyúr állja utatok. Carth szánalmas támadási próbálkozását könnyedén hárítja. Meglepetésedre úgy kezel mint egy régi ismer?st. Elmondása szerint saját szemével kellett látnia, hogy igaz-e. Nem árulja el, hogy minek kellene igaznak lennie. Mikor rákérdezel, egy megdöbbent? videó bejátszás tanúja lehetsz. Bastila bevallja, hogy minden amit Malak mond, igaz. Azonban nincs id? megvitatni a váratlan fordulatot, mert Malak nektek támad. Megbénítja két társad és egyedül kell megmérk?znöd vele. Rövid harc után menekül?re fogja a dolgot. A középs? szekciót valamelyik oldalon megkerülve ismét szembetalálod magad vele. Ha itt is meggyengíted Bastila fog közbeszólni. Feláldozza magát a sötét nagyúrnak, hogy ti ketten elmenekülhessetek. Carthal továbbindulva eléritek az Ebon Hawkot és elmenekülhettek. A vadászok kilövése után elkerülhetetlenül számot kell adnod a csapat tagjainak Bastila hiányát illet?en. Cart nem hagyja, hogy elhallgasd a többiek el?tt azt, amit Malak mondott. Nem fogadják szívesen a hírt, de a legtöbben belenyugszanak. Folytasd hát utad a következ? bolygó felé... KASHYYYK:(ez a legjobb) Leszállás után egy Ithorian fogad, hogy fizesd ki a landolási díjat, különben a hajón kell tölteni ittartózkodásodat. A kolóniát elhagyva haladj délnek és mikor eléred a hármas elágazást, onnan fordulj a vuki település felé (az ?r úgyse engedne tovább). A kapuban az ?r megállít és megkér, hogy kövesd a törzs vezet?jéhez. Nincs más választásod, vele kell menned. Odabent Chundaar, a törzsf? elmondja, hogy testvére, Zalbaar miért lett szám?zve a bolygóról és emellett megkér, hogy ereszkedj le a Shadowlandsre, a bolygó talajszintjére. Ezután elbocsát, és te menj vissza az elágazáshoz, ahhol az ?r immár továbbenged. A kosárlifthez érve kérd meg az ottani vukit, hogy engedjen le. Odalent hamarosan tanuja lehetsz amint egy Jedi elintéz négy Katarnt. Joleenak hívják és megkér, hogy kövesd a házához. Ott kérdezd ?t a Csillagtérkép fel?l, mire egy feladathoz köti a segítségét. A házától északra található egy kisebb Czerka csoport. El kellene zavarni ?ket, úgyhogy menj oda. A kapitánnyal való beszélgetés után kérdezz ki pár ?rt és érdekl?dj a szónikus berendezésekr?l amiket ?riznek. Gy?zz meg kett?t, hogy adják át a leállításukhoz szükséges kódokat, majd azokkal kapcsold ki a megfelel?ket. Miután mindneki elmenekült menj vissza Joleehoz és ezután veled tart. A Czerka csapat táborán áthaladva hamarosan egy lila er?térhez érkeztek, amit Jolee kikapcsol. Odaát lesz három Viper Kinrath aminek le lehet nyúzni a b?rét. Ezt tedd meg és keresd meg a Ritual Marker nev? pontot és az ot található indára akaszd fel a megszerzett Kinrath b?röket. Erre megjelenik egy Terentatek amit le kell gy?zni. A b?réböl egy kard pengéjét tudod kiszedni. Ezután keresd meg Freyrt és miután megnyugodott add oda neki a pengét, mire ? elérkezettnek látja az id?t, hogy rendbehozza évekkel ezel?tti hibáját mikoris számüzette fiát Zalbaart, mert a testvérére támadt a karmaival, (a vukik a karmaikat ezköznek és nem fegyvernek tartják, ezért ha valaki közölük karmait használja a harcban, azt ?rültnek nyilvánítják és kiközösítik). Most pedig következhet amiért tulajdonképpen eredetileg idejöttél, a Csillagtérkép. A közelben meg is kell találnod a térképet örz? hologramot. Egy tesztet kell kiállnod. Ha megdfelel? válaszokat adsz, akkor kiállod a próbát, de ha nem megfel?eket akkor a computer két harci droidot küld rád. Ha legy?zted a droidokat vagy kiálltad a próbát, akkor megtekintheted a térképet. Ezután menj vissza a kosárlifthez, ahhol meg kell ölnöd az azt kezel? vukit, mert megtudta, hogy Freyrt támogattad. Odafent útban a falu felé ismét találkozol egy vukival aki elkísér a törzsf?höz. Ott dönts Freyr mellett, aki majd elbánik a rabszolgakeresked?kkel. Rövid harc után Freyr elengedi fiát veled, mert a h?ségesküje még mindig hozzád köti. A kiköt?be visszatérve tanuja lehetsz amint a vukik végs? támadást indítanak a Czerka állomás ellen. A tiéd az egyetlen hajó amit a vukik engednek leszállni ezek után, mert te kiérdemelted a megbecsülésüket. Jöhet a következ? bolygó... Unknown World Ez már a végkifejlet kezdete, szóval ha erre a bolygóra leszállsz, onnan már nincs többé lehet?séged a többi bolygóra visszatérni, szóval rendezd el ügyes bajos dolgaid. A hajót valamiféle zavaró mez? vészlandolásra kényszeríti egy közeli bolygón. Derítsd fel a környéket de vigyázz a vad rancorokkal, mert veszélyesek. Egyszer csak bele fogsz futni egy kisebb csapat rakata harcosba akik két idomított rancort vezetnek magukkal. Megkérnek, hogy kövesd ?ket a vezet?jükhöz. A f?nökük segítség fejében egy szívességet kér. A bizonyos eldereket kell megölnöd mind egy szálig. Menj el a városuk kapujához (az elektromos védelmi rendszerr?l könnyen felismerhet?). Útközben a lezuhant roncsból szedd fel a hajó megjavításához szükséges alkatrészt (vigyázz az aknákra). A kapunál egy hologram követeli rajtad, hogy ki vagy és te mondd meg neki a valódi identitásod. Ekkor beenged. A benti vezet?kkel beszélve és valódi személyiségedet felfedve illetve meggy?zve ?ket, hogy megbántad régi baklövéseid, ?k is megkérnek egy szívességre. Öld meg a másik rakata klán f?nökét és szabadítsd ki a foglyul ejtett felderít?jüket. Menj vissza a városukhoz és ölj meg mindenkit aki az utadba áll. A vezet? legyilkolása után beszélj a rabbal és ? visszamegy az elderek városába. Ott ismét beszélj a f?nökökkel, akik megegyeznek, hogy bejuttatnak a templomba. Azonban oda egyedül kell menned, szóval hagyd hátra mindegyik társadat a hajón és menj a templom elé. Ekkor megkezd?dik egy szertartás, ami a templomot véd? energiafalat hivatott lebontani. Azonban Jolee (és ha megmentetted akkor Juhani is) megzavarja a kántálást és követelik, hogy veled mehessenek a tamplomba, mert nem lesz egyszer? dolgod odabent. Kis rábeszélés után a rakata papok is beleegyeznek. Odabent keresd meg a katakombákba vezet? lejáratot. Ott "H" alakban végighaladva deaktiváld a padlón lév? biztonsági rácsot. A teremben beszélj a konzollal és kérd meg, hogy semlegesítse a templom tetejére vezet? ajtó zárrendszerét. Odafent találkozol ismét Bastilával, aki átadta magát Malaknak és a sötét oldalnak. Itt ágazik ketté a történek... Világos oldal befejezés Ha a beszélgetés közben végig arról gy?zködöd Bastilát, hogy a sötét oldal pusztuláshoz vezet és forduljon el t?le, térjen vissza a fénybe, rövid harc után elmenekül hajóján a Star Forgera. A hajója melletti konzolon deaktiváld a bolygó zavaró mezejét és ezek után térj vissza az Ebon Hawkhoz. Társaid kezdeti kétségbeesése után és a hajó megjavítása után elindulhattok a Star Forgera. A környéken már javában dúl a végs? ütközet, szóval jobb sietni, különben a Köztársaság elveszett. A bázisra leszállva egyre mélyebbre kell haladni a hatalmas gyár gyomrába és egyre nehezebb harcokat kell kiállnod sötét Jedik és elit katonák ellen. A központba érve Bastila fogad. Ha elég magas a Persuadion skilled és elég er?s vagy pár harc lebonyolítására, akkor meggy?zheted ?t, hogy végleg forduljon el a sötét oldaltól. Ha sikerül, akkor ott marad a központban, hogy harci meditációjával segítse a köztársaságiakat, ezért egyedül kell tovább menned. A következ? teremben tanúja lehetsz Malak er?fitogtatásának. Annyi a dolgod, hogy sorban lekapcsolod a konzolok segítségével a gyártósorokat. Mivel elég könny? ellenfeleknek számítanak a droidok, nem lesz nehéz. Ha egy robotot legy?ztél akkor a neki megfelel? jelzés? dobozban megjelenik egy Computer Spike, ezzel is el?segítve az el?bbre jutást. Ha az utolsó gyártósor is felrobbant továbbindulhatsz. A legfels? emeleten maga Malak vár rád az utolsó csata erejéig. Vigyázz vele, mert hogy ugyan könny? prédának t?nhet egyeseknek, de képes elrohanni, hogy a foglyul ejtett Jedikb?l kiszívja az életer?t, ezzel is maximálisra gyógyítva magát. Ezt meg lehet el?zni, ha a hullákból te is kiszívod a maradék életet, vagy Droid Stun er?vel tönkreteszed az ?ket életben tartó gépeket. Ha már sehonnan se tud életer?t szerezni a sötét nagyúr, és legy?zted, akkor a Sith aramda szétverve, a Star Forge elpusztítva, a köztársaság megmentve és a játék befejezve. Sötét oldal befejezés Ha Bastila gy?zködésére újból elfoglalod a sötét nagyúr trónját, kénytelen leszel megölni Joleet (és ha megmentetted, akkor Juahnit is). Bastilával visszatérve az Ebon Hawkhoz Carth kérd?re von, hogy hol van Jolee (és Juhani). Carth mindenképpen bemenekül a szigetre, nincs lehet?ség magad mellett tartani. Mindemellett még Mission veszi zokon a történteket és ha igazán gonosznak érzed magad, akkor ráuszíthatod Zalbaart, hogy ölje meg. Ezután a csapat maradéka veled tart. A hajót megjavítva elindulhatsz a Star Forgera. Odabent a heves ellenállás leküzdése után eljuthatsz a központba, ahol Malak három leger?sebb alattvalója vár rád. Bastila itt marad, hogy meger?sítse jöv?beli seregetek a Köztársaság ellen. A következ? teremben tanuja lehetsz Malak er?fitogtatásának. Annyi a dolgod, hogy sorban lekapcsolod a konzolok segítségével a gyártósorokat. Mivel elég könny? ellenfeleknek számítanak a droidok, nem lesz nehéz. Ha egy robotot legy?ztél akkor a neki megfelel? jelzés? dobozban megjelenik egy Computer Spike, ezzel is el?segítve az el?bbre jutást. Ha az utolsó gép is felrobbant továbbindulhatsz. A legfels? emeleten maga Malak vár rád az utolsó csata erejéig. Vigyázz vele, mert hogy ugyan könny? prédának t?nhet egyeseknek, de képes elrohanni, hogy a foglyul ejtett Jedikb?l kiszívja az életer?t, ezzel is maximálisra gyógyítva magát. Ezt meg lehet el?zni, ha a hullákból te is kiszívod a maradék életet, vagy Droid Stun er?vel tönkreteszed az ?ket életben tartó gépeket. Ha már sehonnan se tud életer?t szerezni a sötét nagyúr, és legy?zted, akkor a Köztársaság flottája szétverve, a Sith gy?zedelmeskedik, és a játéknak vége.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Játékokhoz
 
Velünk vagy, vagy ellenünk?
 
Wekker
 
Cuccaim

Email: lordchewbacca@freemail.hu

MSN: lord-chewbacca@hotmail.hu

 
Linkek
 
Érezd, hogy átjár az Erő
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Chewbacca köztünk jár
 
Wookiee Base
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
NNaaaah!!!
 
Szavazz
Irtsák ki a Wookieek(vukik) a Jawákat?

igen
Igen
mért ne?
nyilván
persze
Bálint ne kérdezz ilyen nehezet
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Wookiee
 
Szavazz
Irtsák ki a wookieek(vukik) a sitheket

igen
Igen
simán
természetes
mért ne??
nyilván
aha
nem kérdés
Bálint ne kérdezz ilyen nehezet
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazz
Mi legyen még az oldalon???

Történet kéne még
Wookieekról kéne több ismertető
Kashyyykról kéne több ismertető
új modulok kénének
Jó ez igy ahogy van
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?